Обговорення новин сайту
  • Дата создания
    31 января 2011
  • Топиков
    1688
  • Ограничение на постинг
    0.000
  • Категория:
    Gameplay.org,ua

The Elder Scrolls Online набір тестерів вже в березні

Компанія ZeniMax Online Studios оголосила, що вже в найближчі тижні продовжить видавати пропуски в закритий бета-тест віртуального світу The Elder Scrolls Online. Час, щоправда, названо лише приблизне — «протягом березня».

У тих, хто хоче першим побачити онлайновий Тамріель і допомогти в його розробці, є шанс скоро опинитися в числі обраних. Правда, розробники в FAQ попередили, що запускати тестерів будуть на обмежений час і не всюди, а лише в окремі, обрані регіони. «Гра буде відкрита тільки на певний час (він буде вказаний в запрошенні), — попереджають розробники. — І в кожного бета-івенту буде чітка мета: отримати відгуки по конкретних областях, особливостях і елементах гри ».

Швидше за все, таких «івентів» буде кілька, і проходити вони будуть по вихідних. Тим же, кому не пощастило з жеребом, не повинні втрачати надію — ZeniMax Online Studios обіцяє з часом розширювати коло тестерів.
Читать дальше

Steam офіційно підтвердили намір створити власну консоль


Гендиректор Valve Гейб Ньюелл (Gabe Newell) офіційно підтвердив намір Valve випустити власну консоль.
У короткому інтерв'ю, яке він дав Kotaku на Video Game Awards 2012. Ньюелл сказав, що Valve планує випустити власну PCконсоль для вітальні. За його словами, реакція на Steam Big Picture «сильніша, ніж очікувалося», і їхній наступний крок — вивести Steam Linux з бета-версії і поєднати з Big Picture.
Читать дальше

BioWare питає гравців, як має виглядати Mass Effect 4

Кейсі Хадсон (Casey Hudson), Executive Producer серії Mass Effect підтвердив, що роботи над ME4 вже розпочалися. У своєму твіттері він запитав фанатів гри, яка сюжетна лінія майбутньої ME4 їх цікавить.


Читать дальше

Games Day 2011 День 1

Захід Gаmes Day 2011 стартував 12 жовтня і тривав два дні, за цей час наші журналісти взяли інтерв`ю у деяких розробників популярних ігор, а також виграли різні подарунки, оцінили ігри на приставках і на самих комп`ютерах, оскільки все відбувалось у комп`ютерному клубі Кібер-спорт Арена. Незабаром ми опублікуємо самі інтерв`ю.

Джерело: playua.in.ua/

Читать дальше

Syndicate - дебютний трейлер (Українська озвучка)

У цій грі ви опинетесь у далекому майбутньому, де уже панують вилечні мегакорпорації, що боряться за владу над світовою територією. І використовують все, розвідку, вбивства, дезертирство і так далі. За словами розробників, гра буде цікава тим, що вам довдеться також вербувати свої агентів, вчити їх, тренувати і удосконалювати їхні навчички та зброю., а потім з їх допомогою нападати на інші корпорації.
Джерело: playua.in.ua/. Ну і щерез нагадаю, про розіграш Battlefield 3, який розпочато з вчорашнього дня, прийняти участь можуть всі бажаючі. Усі умови розіграшу на порталі. Приємного перегляду трейлера.
Читать дальше

Відеоогляд Limbo / Review Limbo

Чим хороші інді-ігри? Це тим, що вони не створюються для мас. Над ними немає якогось видавця, який щосекунди сує свій ніс у процес розробки гри. Який порушуює ту ідею, ту концепцію, яку до нас першочергово хочуть донести розробники. Інді-ігри, платформери, завжди самобутні і аутентичні. Вони не блищать реалістичною графікою, не хизуються крутим онлайн-режимом і що головне, не стараються згребти з бідних ґеймерів якомога більше «Франків». І якщо за справу взялись по-справді геніальні розробники, такі як працівники датської компанії Playdead, то в них получиться шедевральна гра — Limbo.
Музика: Shiro Sagisu — soundscape to ardor, Saundtreck Limbo.
Текст: AS, голос: snovyda, монтаж: pawklo.
Сайт:http://playua.in.ua/
Читать дальше

BioWare задумалася про MMOG у всесвіті Mass Effect

Виконавчий продюсер Кейсі Хадсон в інтерв'ю Game Informer розповів, що відсутність мультиплеєра в Mass Effect 3 зовсім не означає, що BioWare раз і назавжди відмовилася від мережевого режиму. «Ми намагаємося придумати спосіб, який дозволив би людям досліджувати світ Mass Effect разом зі своїми друзями. Поки нам не вдалося знайти відповідне рішення, тому анонсувати щось конкретне ми ще не готові. Але, зрозуміло, мультиплеер — це одне з ключових напрямків роботи компанії», — розповів Хадсон.

Продюсер також прокоментував чутки про можливу появу MMORPG у всесвіті Mass Effect. Хадсон вважає такий розвиток подій цілком імовірним. «Багато людей говорять нам, що хотіли б MMO. І я думаю, що стосовно даного всесвіту це має сенс. Головна ваша задача в таких іграх — врятувати всесвіт, щоб в ньому можна було б спокійно жити. Думаю, світ Mass Effect ідеально підходить для цього. Якщо ви впораєтеся із Жнецями і отримаєте перемогу, погодьтеся, що було б чудово просто пожити в Цитаделі або відправитися на своєму кораблі до Омеги. Думаю, це має сенс », — вважає продюсер.

Правда, поки MMORPG у всесвіті Mass Effect не більше ніж гарна ідея. У даний момент перед BioWare стоїть більш важливе завдання — вчасно завершити розробку Mass Effect 3, яка має вийти до кінця року на РС, Xbox 360 і PlayStation 3.
Читать дальше

Mass Effect 3 змагатиметься з шутерами.

Mass Effect 3 продовжить курс, взятий у другій частині на підвищення якості стрілянин. «Так як битви у нас проходять з допомогою вогнепальної зброї, то люди неминуче будуть порівнювати гру з шутерами, причому найкращими в світі. Так що нам нічого не лишається, крім того, щоб довести наші битви до цього рівня. У Mass Effect 3 ми завершимо роботу над вдосконаленням стрілянин, поліпшивши їх по всіх напрямках», — говорить виконавчий продюсер гри Кейсі Хадсон.

Втім, ніяких революцій не буде: «Я думаю, в другій частині ми знайшли вірну формулу геймплея — досить згадати, як доброзичливо фанати і критики прийняли Mass Effect 2, незважаючи на ті величезні зміни, які ми зробили. Так що тепер залишається лише внести деякі поліпшення», — говорить Кейсі. Гравців чекає покращена система укриттів, яка дозволить Шепарду залишатися в безпеці, але при цьому більш вільно маневрувати на полі бою. Та й самі локації стануть різноманітнішими, а вороги — агресивнішими. «У кожного суперника буде своя роль на полі бою, і всі вони, подібно шаховим фігурам, будуть намагатися працювати разом, комбінуючи свої унікальні навики», — пояснює продюсер.

Але головним надбанням гри стане сюжет. Розробники обіцяють нам щось дійсно епічне, так як Mass Effect 3 є завершенням трилогії, що багато до чого зобов'язує. «Це буде саме те, що ми задумували з самого початку, створюючи цю трилогію. Кожна попередня частина лише готувала основу для довгого списку абсолютно неймовірних сцен, які чекають вас попереду», — загадково натякає Кейсі Хадсон. Втім, фанати і так з нетерпінням чекають гри.
Читать дальше

Epic критикує Android

Провідний програміст Epic Games Тім Суїні вважає, що в битві за мобільний ігровий ринок Google і ОС Android програють Apple з її iPhone і iPad. Нові пристрої на базі Android виходять постійно, що не дозволяє оптимізувати гру або движок: «Коли покупець купує телефон, і запускає гру на нашому движку, він повинен бути впевнений, що вона буде працювати так само добре, як і в інших. Але ми не можемо гарантувати це на Android, що змушує нас триматися осторонь. Google потрібно стати більш жорсткою, і посилити свій контроль над платформою», — говорить Тім.

Зате Apple, на його думку, вибрала золоту середину: на відміну від портативних приставок, вона часто оновлює залізо (наприклад, iPad 2 в 9 разів швидше першої моделі), але при цьому у них немає того хаосу, що панує серед пристроїв на базі Android. Віце-президент Epic Марк Рейн додав, що у них зараз є серйозні проблеми з портуванням безкоштовного движка Unreal Development Kit, так як Google встановила обмеження на обсяг гри в розмірі 50 мегабайт. «UDK призначений для створення якісних ігор, багато з яких займають купу місця. Ми знаємо, що Google зараз намагаються вирішити цю проблему, так що UDK коли-небудь вийде на Android, але точної дати релізу сказати не можу», — говорить Марк.
Читать дальше

Нові анонси від Blizzard

Рано чи пізно це мало статися: компанія Blizzard вирішила почати освоєння ринку консольних і мобільних ігор. Нещодавно було зроблено два анонса. Найбільш цікавою новинкою є консольна версія популярної стратегії StarCraft 2. Гра підтримує Kinect, дозволяючи легкими рухами руки посилати війська в бій.

Не забула студія і про власників PC. Для них вона приготувала нову локацію для World of Warcraft під назвою Гробниця Безсмертної Темряви. Це темне, похмуре підземелля, куди не просочується навіть промінчик сонячного світла. Для його створення була застосована новітня технологія Deep Dark, яка гарантує підземеллям максимальну похмурість. У непроглядній пітьмі гравців чекає три нових боса, включаючи Омгсмогота, Темного Лорда Сутінків. Доповнення з'явилося в патчі 4.1.11.

Ще одне доповнення для World of Warcraft, новий пет, помічник для підземель під назвою Краббі. Цей милий блакитний краб допоможе вам в скрутну хвилину. Якщо виникли якісь труднощі, Краббі завжди скаже вам, що відбувається і що треба робити. Всі його корисні поради будуть спливати у правому нижньому кутку екрана, де він буде ховатися від сторонніх очей. Будете ви прислухатися до його порад чи ні, залежить від вас. Але пам'ятайте: Краббі ніколи не помиляється.
Читать дальше