Ну що тут скажеш -)
  • Дата создания
    31 января 2011
  • Топиков
    35
  • Ограничение на постинг
    0.000
  • Категория:
    Gameplay.org,ua

Neverwinter Nights

  • RPG

Ітак NWN, породжена компанією BioWare в 2002 році, вважається абсолютною класикою рольових комп'ютерних ігор. Прабатько славно-відомих dragon age та NWN 2, мав не-слабий вплив на виконання, подачу історії, та технологію рольових ігор цього типу (якщо уявити спектр, на якому із одної сторони буде серія Старих Сувоїв, із надзвичайно відкритим та багатогранним світом, то на іншому кінці буде НВН, із його акцентом на сценарії та особистостях). Що, власне думаю про гру:
Читать дальше

Трохи чуток про TES VI:Tamriel

  • RPG
Не встигла Бетезда офіційно анонсувати гру, як вже з'явились чутки про перше DLС. Скоріше всього у ньому розповідатимется про континент Акавір. Сюжет буде заключено в тому, що головний протагоніст буде допомагати дракону Тош Рока, повелителю тигрячого народу Ка По Туш знищити зміїний народ цески. Якщо комусь щось відомо більше, пишіть.
Читать дальше

The Lord of the rings:War in the north

  • RPG
Я тут не давно, проте нічого не знайшов по вищевказаній грі.Нічо, сам чогось напишу
Ну, аж так страшно я її оспівувати не буду.Напишу лише загальний сенс, та системні вимоги.
Отже новий проект Snowblind studios під назвою The Lord of the ring:War in the north побачив світ 1 листопада 2011 року.Завдання ясне, як день Божий: поки Гондурас б'є урків нам треба наваляти наміснику Саурона на півночі-Агандауру.
Грати нам на вибір доведется за: гнома Фаріна, мужчину Ердана, та ельфійку Андріель.Фарін у нас-воїн, Ердан-рейнджер, Андріель-маг.

Графіка та бойові системи в цілому не погані.У грі маса ворогів, та босів, проте не так то вже і багато локацій-всього 13.
Я казав, що не буду сильно оспівувати гру, тому-все.Ну а тепер-системні вимоги:
ОС:Windows Xp/Vista/7
Процессор:Cоrе 2D-2,4 ГГц
ОЗУ:2 Гб
Жорсткий диск:8 Гб
Відеокарта:512 Мб
Будуть якісь питання по грі: пишіть, не соромтесь.
Читать дальше

Bethesda презентувала ... The Elder Scrolls 3: Morrowind Overhaul

  • RPG
Morrowind Overhaul
І це не жарт: проект Morrowind Overhaul презентований Bethesda — це збалансований збірник кращих ретекстур, моделей, анімації та плагінів (в т.ч. MGE), який піднімає графіку та озвучку гри на новий рівень. Розробників з дозволу авторів зібрали все краще в один пак і зробили його підключення зручним і опціональним.
Щоправда до двигуна у розробників руки так і не дійшли — якщо «класичний» був достатньо вимогливим до ресурсів, як на свій час, то «новий» Morrowind вимогливий навіть до сучасного заліза!

Рекомендовано:
OS: Microsoft® Windows® XP/Vista/7
CPU: 3,0 ГГц
RAM: 2 ГБ (3 ГБ для Vista/7)
Video: DirectX 9(10), 1gb DDR5
HDD: 6 Гб
Microsoft .NET Framework 2.0

відео з оновленого Morrowind:
Читать дальше

Прев`ю Warhammer 40000: Space Marine

  • RPG
Не забувайте заходити на playua.in.ua/
Падайте ниць перед великим, жорстоким, кривавим і безмежно пафосним Warhammer 40 000: Space Marine. І, чорт забирай, хай мене назвуть єретиком, але попереду одна з найцікавіших прем'єр року.


Текст: siska_13, голос: snovyda, монтаж: pawklo.
Текстова частина прев`ю Warhammer 40000: Space Marine.
Читать дальше

Mass Effect 3: Перше відео ґеймплею з Е3

  • RPG
Вітаю. ДА: внО вже збирався залити це відео на портал, але не міг добитися поваги зі сторони забившого на реалії реальності сервера. Хотів зразу, тільки но це відео в мережі прявилось додати, але не сталось, і тому всі хто ще не бачив, а я думаю таких небагато лишилось, запрошую до перегляду перших футажів, ґеймплею та системи прокачки в МЕ3, що були зняті на виставці Е3. Приємного перегляду.


PS. Хочу таку ігрову станцію собі додому...:dance:
Читать дальше

Mass Effect 3 - Перше прев'ю з журналу Game Informer

  • RPG
Джо Джуба, журнал Game Informer
Травень 2011



Ви пощадили королеву Рахні. Врятували Ешлі. Передали базу Колекціонерів в руки Примари. Або ж нічого з цього ви не робили. BioWare тримає основний сюжет серії Mass Effect в чітких рамках, але гравці можуть вплинути на нюанси історії своїми рішеннями. А результат — армія фанатів, кожен з яких володіє особливим внутрішнім зв'язком з їх власним командером Шепардом і унікальним поглядом на події всесвіту Mass Effect. Чоловік чи жінка, чи герой відступник, солдат чи адепт — образ Шепарда складається з величезної кількості рішень, що приймаються в Mass Effect 1 і 2. Але, хоча ці рішення часто впливають на всю галактику, ніщо з того, що ви зробили раніше, не змогло змінити похмурої картини, з якою стикається Шепард на початку Mass Effect 3: почалося вторгнення Женців. Повномасштабна війна з цими розумними машинами змушує Шепарда відповісти за свої дії і побачити те, про що говорилося з самого початку трилогії.

Mass Effect обертається навколо конфлікту галактичних масштабів; цілі світи і цивілізації поставлені під удар, і їхні долі залежать тільки від Шепарда. Подібний розмах кумедно контрастує з досить скромними розмірами місця, де беруть початок пригоди «Нормандії» та її екіпажу. Серія Mass Effect розробляється в студії BioWare, розташованої в Едмонтоні, провінції Альберта. Будівлю було сполучено із звичайним тризірковим готелем — вид з вікна офісу, який ділять засновники студії Рей Музика і Грег Зещук, виходить тільки на ресторан і фонтан у фойє цього готелю. Тим не менше, ці непримітні декорації послужили стартовим майданчиком для однієї з найбільш амбіційних і шанованих франчайзів ігрової індустрії. Саме тут розпочалася трилогія Mass Effect, і в даний момент тут же розробляється Mass Effect 3 та битва за порятунок галактики.
Читать дальше

Mass Effect 3 - Перша інформація з GameInformer

  • RPG


В кінці квітня надійде новий випуск журналу GameInformer, в якому опублікують цілих 12 сторінок артів і скріншотів з Mass Effect 3.
Ну а сьогодні в інтернеті вже можна знайти перший фотографії цього випуску. (=> www.bioware.ru/2011/04/08/mass_effect_3_first_information_from_gameinformer.html)

Гра починається з прибуття Шепарда на Землю.
Шепард під слідством у зв'язку з подіями «Прибуття».

Під час судового розгляду над Шепардом Женці починають вторгнення на нашу життєрадісну планету.
Читать дальше

Dragon Age 2

  • RPG
Однією з головних цілей нашої команди було зробити так, щоб гра відмінно виглядала на всіх платформах. Добившись цього, ми почали з'ясовувати, які додаткові особливості ми могли б запропонувати тим з наших користувачів, хто вклав кошти в потужне комп'ютерне залізо. Новітні GPU для РС, які були нещодавно випущені на ринок, мають дуже велику потужністю. Технологія DirectX 11, як не можна, краще підходить для того, щоб навантажити це передове графічне обладнання, до того ж DirectX 11 має повну зворотну сумісність з DirectX 10. То якщо у вас є відеокарта, підтримуюча DirectX 10, DirectX 10.1 або DirectX 11 і Windows Vista SP2 або Windows 7, то ви зможете додатково насолоджуватися технологічними особливостями, які будуть описані в цьому записі.

Динамічне освітлення


Як вже згадувалося в попередньому записі, базова система освітлення розроблена так, щоб добре працювати на всіх ігрових системах. На передових РС ми можемо використовувати обчислювальну потужність сучасних відеокарт, для досягнення більшого.
Читать дальше

Шукаю хорошу RPG

  • RPG
Так склалось, що зараз зявилось трохи часу на забавки. Але не знаю що :dk:
Практично усі нові забавки стираю після 5-15хв гри. Можна сказати що я прихильник староої школи. Отож якщо вам подобаються такі ігри як: Fallout (1-2) Baldur`s gate (1-2) Gothic (1-2), Прокляті землі то скажіть, що ще вам подобається підкажіть, що ще в вашому списку улюблених ігор.
Читать дальше