Український фан-сайт ігор S.T.A.L.K.E.R.
  • Дата создания
    12 марта 2011
  • Топиков
    24
  • Ограничение на постинг
    0.000
  • Категория:
    Gameplay.org,ua

Всі фінали ВСІХ S.T.A.L.K.E.R. + 2 фанатських фінали S.T.A.L.K.E.R. Тіні Чорнобиля. (оновлено)

Класичні фінали S.T.A.L.K.E.R. Тіні Чорнобиля: 5 «фальшивих» (Виконавець бажань) і два "істинних"/ Українська озвучка!


Восьмий фінал S.T.A.L.K.E.R. Тіні Чорнобиля.
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Таємні Стежки 2 (2011)


Дана робота є зміненим і переробленим варіантом попередньої сюжетної історії, яка переплітається з вже відомими по ТТ квестамі і яка більш глибоко розкриває причину появи головного героя в Зоні.

Інформація про гру
Модифікація гри: S.T.A.L.K.E.R.: Тіні Чорнобиля
Дата виходу гри: 20 березня 2007
Дата виходу модифікації: 13 лютого 2011
Жанр: Action (Shooter) / 3D / 1st Person / Mode
Офіційний сайт гри: soc.stalker-game.com / soc.stalker-game.ru
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R. 2 - радіо Вільної Зони ...


Захід був гарний. Визирнло сонце одягнуло дерева в нові плаття з позолотою, малинове небо заворожувало своєю красою. А внизу все йшло своєю чергою. На базі «Свободи» охоронець позіхнув і подивився в бінокль на граючих в квача псевдо-собак і кабанів. Підійшла дівчина дала йому п'ять і увійшла в невеликий вагончик поруч. Сівши на стілець, вона наділа навушники і натиснула на перемикач…

— Та тут все просто, брат. Комусь це здасться дивним. А ми от вирішили вийти в ефір…

Сива, ді-джей РСЗ

Тріск у навушниках оповістив дівчину про те, що станція таки ще працює, і вона посміхнулася сама собі: треба буде подякувати радистам.

— Доброго всім вечора, мени! Звичайно ж, якщо знайдуться гьорли — то і їм наше з пензликом. Погода сьогодні відмінна, на залитих сонцем вечірнім галявинах граються кабани, а в тінях радіація. Для початку дозвольте запитати: а чи знали ви, що про нас уже зробили не одну гру для комп'ютера? Так, мени і гьорли, все так і є. Ви запитаєте, хто? А якась там компанія GSC Game World, і треба сказати — хлопці знають свою справу на п'ять, та прибуде з ними Джа! Вийшло вже три гри, але сьогодні я хочу торкнутися не їх — до виходу готується гра S.T.A.L.K.E.R. 2, і до мене потрапили новини по цій грі. Зовсім випадково прийшов до нас на базу наш брат з вільних сталкерів і приніс ці новини. Переді мною зараз кілька листів з питаннями і відповідями керівника цих славних хлопців, і ще багато чого. Почнемо ж!
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Тіні Чорнобиля - Lost World Condemned Mod



Опис моду: Ви коли-небудь хотіли потрапити в ту зону відчуження про яку пишуть у книжках? Звичайно в багатьох книгах є розбіжності, але одне залишається незмінним — це почуття невідомості, оманливої ​​порожнечі, занедбаності й страху зробити крок вперед. Якщо є бажання відчути на своїй «шкурі» всю силу цієї стихії аномальної природи, то це мод для вас. З першої хвилини не буде ніяких поблажок. Перед вами темна, повна невідомості, атмосфери і чарівних панорам зона, де кожен кущ може бути небезпечним а кожен подих останнім. Мод наближає ТЧ до жанру survival horror. У грі ви не раз побачите туман а-ля Сайлент Хілл і натяки на почерк фільму Обитель Зла.

Офіційний сайт проекту.
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті / ARS Call of Pripyat Mod v0.4 + v0.4.1 + v0.4.2 + патч 1.6.01



Основні нововведення:
Можливість спати в спальнику.
Можливість зняття грошей з трупів.
Можливість зняття броні і шоломів з трупів.
Костюм спавниться на кожному трупі (крім зомбі) і завжди відповідає візуальному вигляду.
Ступінь зношеності костюма на трупі залежить від кількості і локалізації ушкоджень, отриманих неписям продовж життя.
Після зняття костюма, варто вам на кілька секунд відвернутися, труп «переодягнеться» в спіднє.
Можливість використовувати гітару, гармошку і рацію.
Можливість закладати тайники.
У гру додані всі відсутні бронежилети і шоломи.
Всі броніки можна покращувати.
Неписі знімають броню і шоломи з трупів і переодягаються.

Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat рецензія від IGN.COM

S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті Огляд

Хвилювання і тремтіння посеред страшного оточення.

Так само як франшиз, «Сталкер» компанії GSC Game World пройшла довгий шлях. Після того як оригінальна Тінь Чорнобиля була фактично завершена і випущена для громадськості, після, здається, нескінченних затримок гравці побачили дещо несподіваний результат. Звичайно, це була гра з грубими «краями», але жоден інший ігровий процес не міг запропонувати нам таку п'янку суміш жаху, похмурої красита та радіоактивних відходів його внутрішнього світу, як Сталкер. Тим не меньше, наступний приквел, Clear Sky, розчарував тим, що він намагався відрізати всі ті елементи які допомогли Сталкеру виділитися, Поклик Прип'яті, одначе, зазнав великих змін і, тим самим, повертається до коріння серії. Це не зовсім те чим була Тінь Чорнобиля, але вона являється саме тим, що заслуговують любителі оригінальної гри, та будь-хто інший, хто цінує атмосферу в іграх і шукає розваг, таких, що від страху із своїх шкарпеток вистрибує. Вона також, слава Богу, не так глючить.

Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat рецензія від AG.ru

Aддон «Чисте Небо» став хорошим уроком для GSC Game World. Дійсно, липневий відкритий плей-тест показав — «Заклик Прип'яті» значно стабільніший за свого попередника. На жаль, інші заняття зі створення ігор розробники прогуляли.

Однак не радійте завчасно. Відсутність вильотів ще не означає, що в технічному плані все в порядку. «ЗП» використовує одне ядро процесора і не шанує звукові карти Creative1. Програші і власники 32-бітових Windows — максимальні графічні налаштування не виставити без копання в системних файлах. Правда, ви в будь-якому випадку будете розчаровані результатом. Зокрема, тут більше немає чарівних світанків, а в локаціях повно наглухо забитих будівель. Занадто висока плата за «майже безшовний» світ. Нехай і досить різноманітний, на відміну від перших двох частин.

Мертвіший мертвого

Тільки небезпечніша Зона не стала. Автори прибрали юрби людей і монстрів, знову рознесли аномалії по задвірках і… відзначили їхнє місцезнаходження в PDA. Ось ми і носимося більше половини гри за маршрутом «Замовник — Місце призначення — Замовник», затиснувши клавішу «W». Звичайно, тепер провідником може стати кожен другий сталкер, але… до кого звертатися-то, коли навколо ні душі? «Fast travel» у цих краях своєрідний.
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl рецензія від PlayGround.ru

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl рецензія від PlayGround.ru
[Olex_M]

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl. Не минуло й року…

Гадаю, немає ніякого сенсу писати введення-передісторію з коротким описом для тих, хто «не в темі» — флагман вітчизняного "ігростроя" не потребує представлення. За довгі роки розробки безмірно амбіційного проекту за авторством GSC Game World ігрові видання усього світу охоче присвячували цілі розвороти і перші смуги, STALKER (в народі, що характерно — «ждалкер») став легендою ще до свого народження. Не дивно, що семібуквенну абревіатуру вивчив напам'ять і навіть не лінується забезпечувати належним кількістю точок вже просто кожен геймер на пострадянському просторі, а гра для цього конкретного простору — знакова. На одному лише поставлю акцент заздалегідь: до армії явних і не дуже фанатів не належу, вчинком українських розробників останні шість років не марив і суждення моє про «Сталкера» неупереджено-безпристрасне.

Кафе розбитих надій

Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl інтерв'ю від PlayGround.ru

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Вони у відповіді за це

Попередні коментарі, думаємо, зайві: ми представляємо вам Валентина Елтишева, PR-менеджера компанії GSC Game World, який відповів на кілька запитань щодо відомої гри STALKER: Shadow of Chernobyl та подальші плани розробників.

PG: Отже, як ви самі оцінюєте гру зараз — чи вдалося втілити, що хотіли, чи виправдалися власні очікування щодо релізу?

В.Е.: Гра вдалася. Ми дуже раді, що нам вистачило терпіння довести цей складний, у багатьох відношеннях, проект до кінця. Звичайно ж, вдалося втілити не все, що ми хотіли, багато в чому перешкодили обмеження технічного плану, але на нашу думку загальної картини це не зіпсувало.

PG: Реакція гравців і преси більше порадувала чи засмутила команду?

В.Е.: В основному реакція гравців порадувала. Було помітно, що багато перейнялися грою, в прямому сенсі слова розібрали її по кісточках, а таке захоплення плодом нашою роботою не може не радувати. У процесі розробки виявилося, що деякі «фічі» тільки на папері виглядали добре, а в грі виявлялися нецікавими, незрозумілими або занадто складними. І нам довелося їх прибирати, правити, змінювати, але з упевненістю можна сказати, що зміни пішли грі на користь.
Читать дальше

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky рецензія від AG.ru

«У вас є Інтернет? — Запитав продавець, простягаючи коробку зі «S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо». — Як тільки її встановите, відразу завантажте оновлення». Попередження було не марним — досить поглянути на список помилок, виправлених патчами, щоб оцінити масштаб лиха. Через півтора року після прем'єри ущербної «Тіні Чернобиля» GSC Game World хоробро продовжує груд садово-городнього інвентарю.

Вбити Стрільця, дубль 0

Офіційно «Чисте небо» — пріквел, що розповідає про те, що відбулося за кілька місяців до подій оригінальної гри. По суті — розширене перевидання з іншим сюжетом, чотирма новими локаціями, букетом старих болячок і незнайомим головним героєм. Найманець на прізвисько Шрам, що пережив надпотужний Викид, вирушає до ЧАЕС за перевіреним маршрутом все з тією ж метою — знайти і зупинити сталкера Стрільця, що одного разу вже проник в серце Зони.

Він починає шлях не в селі для новачків, а на болотах, де розбили табір бійці «Чистого неба» — групи, що займається вивченням зараженій території. На їхню думку, вторгнення людини викликає реакцію у відповідь, і чим наполегливіше люди, тим сильніше і небезпечніше викиди.

Зачекайте, йде оновлення до версії 1.5.01…

Тут нас вводять в курс останніх змін. Нарешті є зручна, детальна карта з нормальним масштабуванням. NPC-провідники миттєво доставляють з одного пункту в інший, але деруть за послуги побілье московських таксистів в «годину пік». Коли вартість такої «подорожі» дорівнює середній винагороді за побічну місію, час дзвеніти на сполох.

Куди гуманніше ціни у механіків, що відповідають за ремонт броні і зброї, а також встановлення на них апгрейдів. Всі деталі вибрати не можна, тому вирішуйте, що важливіше: вбудований прилад нічного бачення або 20% до термозахисту. Найкорисніші поліпшення і зовсім закриті — спершу треба добути флешку з «рецептом».

Скажи аномаліям «ні»
Читать дальше